Zrcadlo pojišťovnictví: orientace na zákazníka ve stále více digitálním světě

Publikováno: 9. 7. 2015

Pro ty, kteří pracují v pojišťovnictví, jsou hlavními přínosy při vytváření jednotného pohledu na zákazníka efektivní řízení vztahů, možnost dalšího prodeje produktů a služeb, mnohdy i dražších, stávajícím i novým zákazníkům (cross-selling a up-selling) lepší služby pro zákazníky a udržení efektivity provozu napříč odděleními, produkty a kanály atd.

Avšak zatímco hodnota je zřejmá, vytvoření více zákaznicky orientovaného prostředí bylo, na pozadí roztříštěných systémů, procesů a dat, historicky obtížné. Pokrok byl tudíž nerovnoměrný, a většina organizací se naučila žít ve větší či menší míře bez on-line přístupu.

Tento článek odhaluje, jak technologie a tržní trendy, spolu se změnami v legislativním prostředí pozvedají stav orientace na zákazníka z „toužebného ideálu“ na „obchodně kritický imperativ“.

Freeform Dynamics Insurance through the Looking Glass (416.61 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková