Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/web/virtuals/59576/virtual/www/subdom/old/wp-content/plugins/qtranslate-x/qtranslate_frontend.php on line 326

Warning: Declaration of description_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /data/web/virtuals/59576/virtual/www/subdom/old/wp-content/themes/smartscreen/admin/functions/functions.php on line 96

Warning: Use of undefined constant DAYS_IN_SECONDS - assumed 'DAYS_IN_SECONDS' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /data/web/virtuals/59576/virtual/www/subdom/old/wp-content/themes/smartscreen-child/functions.php on line 630

Warning: A non-numeric value encountered in /data/web/virtuals/59576/virtual/www/subdom/old/wp-content/themes/smartscreen-child/functions.php on line 630

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/web/virtuals/59576/virtual/www/subdom/old/wp-content/plugins/qtranslate-x/qtranslate_frontend.php:326) in /data/web/virtuals/59576/virtual/www/subdom/old/wp-content/themes/smartscreen-child/functions.php on line 630
Provozní centrum služeb ve společnosti Intrinsic | itSMF Czech Republic

Rešerše Toggle

Provozní centrum služeb ve společnosti Intrinsic

Manažer transformace služeb popisuje své zkušenosti se zaváděním provozního centra služeb komunikační společnosti Intrinsic a zlepšování vyspělosti služeb v duchu 4P – pracovníci, produkt, procesy, partneři (people, product, porcesses, partners).

Centrum poskytuje služby interním i externím zákazníkům. Poskytované služby zahrnují budování bezpečných platforem s požadovanou úrovní zabezpečení, usnadňující bezpečnou inteligentní komunikaci.

V dokumentu autor stručně charakterizuje postup budování centra v následujících kapitolách:

  1. ÚVOD
    • Popis týmů a vymezení jejich působnosti
  2. Osvojení a přizpůsobení ITILu
    • Jak jsme přišli na ITIL
    • Byl ITIL přizpůsoben pro středisko již na začátku?
    • Jakým byznys a technickým obtížím jsme čelili?
    • Proč ITIL? Jak vám ITIL pomohl tyto obtíže překonat?
    • Které procesy jste zavedly jako první a proč?
    • Které procesy vám nefungovaly? Proč, pokud takové byly.
    • Jaké procesy jste zavedly, aby odpovídaly vašim podmínkám?
    • Jaký odpor to vyvolalo, pokud vůbec?
  3. Další podrobnosti k osvojení ITILu
    • Co bylo největším problémem?
    • Co se podařilo?
    • Co bychom dělali jinak?
    • Jaká další řešení jsme zvažovali?
    • Výsledky, na které jsme nejvíc hrdí
    • Ovlivnila velikost naší organizace způsob osvojení ITILu a pokud ano, jak jsme si ITIL osvojili, aby to fungovalo.
  4. Průběžné zlepšování služeb
    • Jaké jsou naše současné problémy?
    • Jaké máme plány do budoucna
    • Jak komunikujeme o tom, co děláme se zaměstnanci
    • Pomohly nám při plnění našich cílů školení a certifikace ITIL?
  5. Jaké doporučujeme prověřené postupy
    • Pět hlavních „mělo by se udělat“
    • Pět hlavních „nemělo by se udělat“
  6. O společnosti Intrinsic

(Anotace: Jaroslav Rokyta)

Komentáře není možné přidávat.

Tyto stránky nejsou od 10. 10. 2017 aktualizovány.
Nová verze webu dostupná na: itsmf.cz.