Researches Toggle

(Czech) Provozní centrum služeb ve společnosti Intrinsic

Sorry, this entry is only available in Czech. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Manažer transformace služeb popisuje své zkušenosti se zaváděním provozního centra služeb komunikační společnosti Intrinsic a zlepšování vyspělosti služeb v duchu 4P – pracovníci, produkt, procesy, partneři (people, product, porcesses, partners).

Centrum poskytuje služby interním i externím zákazníkům. Poskytované služby zahrnují budování bezpečných platforem s požadovanou úrovní zabezpečení, usnadňující bezpečnou inteligentní komunikaci.

V dokumentu autor stručně charakterizuje postup budování centra v následujících kapitolách:

  1. ÚVOD
    • Popis týmů a vymezení jejich působnosti
  2. Osvojení a přizpůsobení ITILu
    • Jak jsme přišli na ITIL
    • Byl ITIL přizpůsoben pro středisko již na začátku?
    • Jakým byznys a technickým obtížím jsme čelili?
    • Proč ITIL? Jak vám ITIL pomohl tyto obtíže překonat?
    • Které procesy jste zavedly jako první a proč?
    • Které procesy vám nefungovaly? Proč, pokud takové byly.
    • Jaké procesy jste zavedly, aby odpovídaly vašim podmínkám?
    • Jaký odpor to vyvolalo, pokud vůbec?
  3. Další podrobnosti k osvojení ITILu
    • Co bylo největším problémem?
    • Co se podařilo?
    • Co bychom dělali jinak?
    • Jaká další řešení jsme zvažovali?
    • Výsledky, na které jsme nejvíc hrdí
    • Ovlivnila velikost naší organizace způsob osvojení ITILu a pokud ano, jak jsme si ITIL osvojili, aby to fungovalo.
  4. Průběžné zlepšování služeb
    • Jaké jsou naše současné problémy?
    • Jaké máme plány do budoucna
    • Jak komunikujeme o tom, co děláme se zaměstnanci
    • Pomohly nám při plnění našich cílů školení a certifikace ITIL?
  5. Jaké doporučujeme prověřené postupy
    • Pět hlavních „mělo by se udělat“
    • Pět hlavních „nemělo by se udělat“
  6. O společnosti Intrinsic

(Anotace: Jaroslav Rokyta)

Comments are closed.

This website is not updated since October 10th, 2017.
New website is available at: itsmf.cz.