Researches Toggle

ITIL in a Recession (Whitepaper)

Sorry, this entry is only available in Czech. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dokument přináší zamyšlení nad tím, jestli je v období recese, kdy se organizace zaměřují na její přežití, vhodným okamžikem k osvojení praktik, jako je Správa IT služeb (ITSM). ITIL samozřejmě umožňuje lépe analyzovat investiční záměry a lépe, resp. Kvalifikovaněji rozhodovat. Při uplatňování ITILu by se však organizace měly řídit selským rozumem. Přístup přes životní cyklus služby a hotový prefabrikovaný byznys model Správy IT služeb je skvělým východiskem pro vybudování skvělých služeb, které přispějí k ekonomickému zotavení.
Využití ITIL praktik společnostem pomůže také získat jasnou konkurenční výhodu, která jim pomůže k růstu, jakmile se dostaneme z recese.

Tento dokument zajímavým způsobem diskutuje některé klíčové otázky:

  1. Jaké jsou klíčové problémy poskytovatelů IT služeb v období ekonomického poklesu?
  2. Může Správa služeb a ITIL pomoci organizacím, které potřebují v období ekonomického poklesu snížit náklady?
  3. Může ITIL pomoci organizacím, které jsou nuceny snížit náklady pomocí outsourcingu a přenosu některých činností do jiných zemí?
  4. Řada organizací potřebuje své působení transformovat, aby v současném ekonomickém klimatu přežila. Může jim ITIL pomoci? A proč?
  5. Jak může ITIL pomoci zvládnout enormní tlak na rychlejší implementaci změn?
  6. Jak důležitá je Správa služeb, když si ekonomiky vynucuje přechod k internetovým systémům („Cloud computing“) a dalším modelům dodávání?
  7. Co dalšího ještě organizace dělají s ITILem v současném ekonomickém klimatu a proč?

(Rešerše: Jaroslav Rokyta)
ITIL in a Recession (1.56 MB)

Comments are closed.

This website is not updated since October 10th, 2017.
New website is available at: itsmf.cz.